Własna działalność

Wiele osób marzy o założeniu własnej firmy. Działalność usługowa, restauracja, sklep czy hurtownia – możliwości jest bardzo wiele. Każda nowa działalność wymaga jednak odpowiedniej promocji. Bez tego nawet najlepsza firma nie odniesie sukcesu. Aby klienci korzystali z naszych usług lub kupowali produkty muszą oczywiście przede wszystkim wiedzieć, że działamy na rynku. Jak skutecznie ich o tym poinformować?
Producent stojaków reklamowych
Prostym i często niesłusznie niedocenianym rozwiązaniem jest stojak reklamowy. Szczególnie warto przemyśleć jego zamontowanie, jeśli nasz punkt znajduje się przy głównej ulicy. Liczni przechodnie zwrócą uwagę na dodatkową reklamę, znajdującą się na stojaku.
W jaki sposób przygotować taki sposób promocji? W pierwszej kolejności sprawdźmy, jaki dobry producent stojaków reklamowych działa w naszej okolicy. Następnie udajmy się do niego i dokładnie omówmy projekt, budżet, termin realizacji. Co powinno znaleźć się na takim stojaku? Godziny otwarcia sklepu lub punktu usługowego. Główne, najważniejsze elementy asortymentu. Bardzo mile widziane są również chwytliwe hasła reklamowe, które przyciągną wzrok i zachęcą klientów do wejścia w nasze progi.
Więcej dowiesz się na stronie producent stojaków reklamowych – Brooklyn.pl
Oryginalność
Dobra reklama czy strategia promocyjna musi być przede wszystkim oryginalna. Można odnieść wrażenie (i wielu konsumentów właśnie je odnosi), że dzisiaj wszyscy krzyczą „u nas najtaniej”. Nie zawsze jednak tak jest, a już na pewno takie oklepane hasła nie przyciągają klientów. Warto zatem udać się nawet do profesjonalnej agencji reklamowej i wymyślić trochę bardziej nietypowy sposób reklamy, który rzeczywiście zainteresuje klientów. Skupmy się przede wszystkim na naszych najmocniejszych stronach, tym, co możemy zaoferować, a nie ma tego konkurencja.
Poczta pantoflowa
Bardzo często informacje o nowej firmie roznoszą się tak zwaną pocztą pantoflową. Warto więc nie kryć się z tym, że ruszamy z nową działalnością, ale chętnie o niej mówić, również w prywatnych, towarzyskich sytuacjach. Znajomi podadzą informację swoim znajomym i tak dalej. Dzięki temu naprawdę spora liczba osób może przypadkiem dowiedzieć się że w okolicy jest nowy sklep, salon fryzjerski czy inny punkt usługowy. Jeśli pójdzie za tym również pozytywna opinia i wrażenia zadowolonych klientów to na pewno możemy liczyć na sukces naszego świeżego biznesu. Z polecenia szczególnie często poznawani są fryzjerzy czy firmy budowlane, a więc branże usługowe. Takie pozytywne „plotki” mogą nam przynieść pożądaną popularność.